Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2005

Φθινοπώριασε...

...ο άνεμος σε πήρε φθινοπώριασε....

Μου έχει κολλήσει απο το πρωί και το τραγουδάω..

απο χτες ο καιρός μας κάνει παιχνιδια- προσπαθεί να ε πείσει οτι τέλος το καλοκαίρι, μπήκε το φθινόπωρο, τέρμα το καρπούζι, καιρος για σταφυλάκια. (και για να πιάσω δουλειά, but thats another issue)...

Ξύπνησα χτες και όλα ήταν βρεγμένα..Η βόλτα στο ΙΚΕΑ και το σουηδικό φαι και γλυκο, με φοντο την μουντάδα του ουρανού, με καναν να μελαγχολήσω λίγο... εντάξει δεν πάω καλά το ξερω, όταν ήμουν Σουηδία ήθελα ήλιο (εξού και το ηλιοτρόπιο), και το αγαπημένο μου τραγούδι ήταν αυτό των scorpions που λέει "Longing for the sun, here we come..."

Χτες βράδυ ξύπνουσα απο τους κεραυνούς. Πολύ φασαρία. 'Ετρωγε και κάτι φρίκες το τηλέφωνο και όταν έπεφτε κεραυνός κουδούνιζε! (Την πρώτη φορά χάρηκα- αχ λέω τέτοια ώρα μόνο το μωρό μου μπορεί να είναι) . Το κορυφαίο ήταν όμως όταν με ξύπνησε η sister για να μου πει οτι μπαίνουν νερά στο υπόγειο....

Σήμερα για να πάω στο αυτοκίνητο (παρκαρισμένο έξω απο το σπίτι ήτανε), έβαλα τις μπότες που φοράω για να πηγαίνω στις φωτιές-άκαυστες και αδιάβροχες.

Μου αρέσει όμως κατα βάθος. Με εμπνέει ο καιρός για άραγμα σε κανενα cafe, να πίνω ζεστή σοκολάτα.... 'Η να μένω στο κρεββάτι και να ακούω την βροχή να πέφτει- και εγώ να χουζουρεύω...Αχ....