Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2005

Το κενό το ιδιο

Tο blog μου ειναι βαρετό.

επειδή

Η ζωή μου είναι βαρετή.

Άκουσα γυρνώντας απο τον Βενιζέλο ένα τραγούδι στον Red.

Έλεγε "Today is the first day of the rest of your life".

6 Ηλιοτρόπια:


Blogger Chaca-Khan άνθισε και είπε...

Το γύρω της Ελλάδας σε 5 μέρες διάβασα, για σουηδίες διάβασα..Τώρα η ζωή σου είναι βαρετή?

10/24/2005 3:13 π.μ.  

Blogger Tzopi άνθισε και είπε...

Κάθε μέρα είναι η 1η μέρα της υπόλοιπης ζωής μας.Αυτό δε σημαίνει ότι επειδή η σημερινή ήταν ίσως βαρετή, αυτό θα κολλήσει (σαν γρίπη ένα πράγμα!) και τις υπόλοιπες!
Διότι εγώ ξέρω ένα άλλο τραγούδι,που λέει.. "the best is yet to come"!
Καλή μας βδομάδα!!!

10/24/2005 10:22 π.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Δεν ξέρω πως να το πω.. σαν να μην συμβαίνει κάτι το συνταρακτικό...

Σαν να καθομαι και απλά η ζωή μου να κυλάει, μια ευθεία γραμμή.

Χαζά λέω μάλλον...

Ουφ...

10/24/2005 11:10 π.μ.  

Blogger Nenyaki : ) άνθισε και είπε...

ελπίζω αυτό το ποστ να μην είναι γράμμα αυτοκτονίας!!! :P
Μην ανησυχείς καλή μου... δεν έχεις τίποτα...
δυστυχώς όλοι είμαστε σε αυτήν την φάση... εγώ τουλάχιστον... :(

10/24/2005 3:01 μ.μ.  

Blogger Compiler άνθισε και είπε...

Δες το διαφορετικα! Οι βαρετές μέρες υπάρχουν για να γίνονται εξαιρετικές οι υπόλοιπες. Κάτι σαν το αβγό και την κότα (μακρυά με τις ασθένειες των πτηνών).

Για αυτό μας έχεις όλους εμάς για να σου κάνουμε τη ζωή δυσκ... εννοώ ενδιαφέρουσα. :)

cheer up. Good things come to those who wait!

10/25/2005 4:17 μ.μ.  

Blogger Blogarismenh άνθισε και είπε...

Μπλογκοφίλη τι είναι αυτά που διαβάζω;!!!!
Δε θέλω τέτοια!
Φιλιά πολλά!

10/25/2005 4:33 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home