Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2005

Ka8y Fm

Τελευταίες μέρες λόγω δουλειάς τρώω κάποια άλφα ώρα μεσα στο αυτοκίνητο...

Και έχω βαρεθεί να πατάω κουμπάκια. Εκεί που παίζει κάτι καλό ο σταθμός, τσαααααακ, πετάει καπάκι την μαλακία και ξενερώωωωωωνω.

Ο ιδανικός σταθμός λοιπόν...

Θα πρέπει να είναι κάτι μεταξύ Red,Atlantis και Δίεση. Και Oasis.

Αν είχα να επιλέξω απο σαλόνικα θα επέλεγα Mύθο, 1055 rock, ερωτικό και cosmoradio.

Και για να εξηγούμε.

Θέλω το πρωί (εεε μεσημέρι) που πάω στην δουλειά να παίζει χαλαρά. Κατσιμιχέους, Πορτοκάλογλου, Ξύλινα Σπαθιά, Αφροδίτη Μάνου, Παπακωσταντίνου, Υπογεια Ρεύματα, Δημητριάδη κλπ...

Θέλω όταν δεν είμαι πολύ καλά να βαράει παραπάνω. Διάφανα Κρίνα, Τρύπες, Metallica, Dream Theater...

Όταν είμαι εντελώς σκατά θέλω να παίζει Therion, Blind Guardian και Maiden.

Και όταν γυρίζω σπίτι βράδυ με τις φίλες μου, ή τέλος πάντων είμαι σε κατάσταση οτι να ναι, να παίζει βανδή και τέτοια, να τραγουδάμε όλες μαζί σαν τις χαζές!

Ξέρω ξέρω. Μπορώ να γράψω κανα cd.

Μου αρέσει όμως το "αναπάντεχο" του ραδιοφώνου. Που θα ακούσω κάτι που έχω να ακούσω καιρό. Κάτι που δεν το ξέρω. Άλλωστε αυτή δεν είναι η μαγεία του ραδιοφώνου? :-)

2 Ηλιοτρόπια:


Blogger zouri1 άνθισε και είπε...

Νομιζω οτι η καλυτερη εκπομπη ειναι καθε μερα 9-11 το πρωι στον Εν Λευκω 87.7,με Κ.Τζουμα και ΣΑβ/κα 10-12 πρωι 96.9 Rock fm,me Johnydiakopes.

10/30/2005 11:08 π.μ.  

Blogger ΠΡΕΖΑ TV άνθισε και είπε...

ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΑΠΟ ΦΕΤΟΣ ΑΡΧΙΖΕΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΟΡΦΗ.ΠΟΛΛΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΠΑΙΖΟΥΝ nON STOP ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΛΑΛΑΚΙΕΣ ΕΝΩ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΛΑΣΙΚΕΣ ΠΕΤΥΧΙΜΕΝΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ.ΕΓΩ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ.ΑΚΟΥ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ ΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΠΕΤΡΑΚΑ ΣΤΟΝ FREE FM 98.KAΘΕ ΠΡΩΙ 7-9.ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!!!!

http://prezatv.blogspot.com

11/10/2005 1:26 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home