Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2005

Τελικά το Internet μας χωρίζει ή μας ενώνει?

Καμιά φορά θεωρούμε κάποια πράγματα δεδομένα.

Το Internet ας πούμε.

Συνηδητοποίησα οτι σήμερα μίλησα μέσω net με τις φίλες μου που μένουνε στην Βιέννη, με τον αδερφό μου και τον ξάδερφο μου στο Κάιρο, με το μωρό μου στην Μυτιλήνη, με καναδυό συμφοιτητές μου που είναι στην Αγγλία, με ένα φιλαράκι στην Ιο, με κάποιους συμφοιτητές μου απο Σουηδία- ένας ήταν στην Σαουδική Αραβία...

Και μετά σου λένε η τεχνολογία απομακρύνει τους ανθρώπους.

Όταν στην τρίτη λυκείου ετοιμαζόμασταν για πανελλαδικές και μας λέγανε οτι σε ένα τέτοιο θέμα θα γράψετε τα θετικά και τα αρνητικά αλλα θα πρέπει να δείξετε οτι η τεχνολογία -και δη το Internet- αποξενώνει τους ανθρώπους. Εγώ τσινούσα. Για μένα είναι ένα μέσο επικοινωνίας απαράμμιλο. Και δεν μιλάω μόνο για την ευκολία του Icq (ή του msn) που τότε (98) ήταν σε εμβρυακό στάδιο αλλά και για το email που απο τότε με βοηθούσαν να είμαι σε επαφή με τους φίλους μου και ας ζούσα μακριά.

Λένε οτι χάνετε η προσωπική επαφή. Αντιθέτως. Τον ξάδερφο μου που έλεγα όταν μέναμε και οι δυο αθήνα τον έβλεπα σπάνια. (Είναι τεράστια και αυτή η κωλοπολη). Τώρα μιλάμε μέρα παρα μέρα σχεδόν. Θα πούμε μια καλημέρα. Θα μάθω νέα του. Σίγουρα δεν είναι το ίδιο σαν το να αράζαμε και να πίναμε ένα καφέ, αλλά καλύπτουμε το κενό του ενός χρόνου που έχουμε να τα πούμε απο κοντά.

Tα Blogs. Βλέπω (διαβάζω) κόσμο.Σκέψεις. Προβληματισμούς. Προβληματίζομαι και εγώ. Μου δίνουν λύσεις. Έστω και άγνωστοι, νιώθω οτι κάποιους ανθρώπους τους ξέρω. Μοιράζομαι με κάποιους αυτά που σκέφτομαι. Όχι όλα ίσως. Όχι πάντα όσο ειλικρινά θα τα έγραφα στο ημερολόγιο μου. Αλλά θα δώ κάποια σχόλια απο ανθρώπους με διαφορετικές απόψεις. Που ίσως να είναι τελειώς αλλού. Που ίσως θα μου δώσουν μια τελείως διαφορετική οπτική, που δεν θα την μάθαινα ποτέ, γιατι δεν πιάνεις κουβέντα με έναν άγνωστο στον δρόμο...

Διαβάζω και γνωστούς. Μαθαίνω νέα της nenyas, του strabadiou και του "κακού" compiler που μένουμε πλεον μακριά, του vivliofagou που αλλιώς πιστευω θα χανόμασταν, της tzopis που διαβάζω και πράγματα που και ας μιλάμε 5 φορές την μέρα στο τηλέφωνο δεν τα λέμε, του firedragon που ακριβώς το ίδιο όπως και με την tzopi, της gatoulas που είχα να την δω απο τότε που πήρα πτυχίο...

Δεν ξέρω. Όλη μέρα σημερα ήμουν ή μπροστά στο pc, ή στα (τυπωμένα) pdf μου (στο κρεββάτι) ή στην tv. Δεν βγήκα καν στην αυλή. Ακόμα και με την tzopi (μένουμε και....5 λεπτά μακριά?) μιλήσαμε στο msn, να βρεθούμε δεν αξιωθήκαμε. Άυριο πάλι μέρα είναι.

11 Ηλιοτρόπια:


Blogger Sofia άνθισε και είπε...

Να αναπτυχθεί το θέμα του μωρού σου στη Μυτιλήνη. Αλήθεια.

Τί νησί. Όσο το αγαπάω, τόσο κόσμο έχει κάψει.

11/07/2005 1:54 π.μ.  

Blogger Chaca-Khan άνθισε και είπε...

Πάντα η τεχνολογία επηρεάζει θετικά και αρνητικά την ποιότητα ζωής του ανθρώπου για (και από)τον οποίο έχει παραχθεί.(over)

11/07/2005 2:33 π.μ.  

Blogger Unknown άνθισε και είπε...

Σε φαίρνει μιό κοντά στους μακρυνούς... σε απομακρύνει όμως από τους κοντινούς...

Αυτό που σχολιάζεις εσύ είναι η επικοινωνία. Όχι η συνύπαρξη και η αλληλεπίδραση των ζωών.

Πάντα κάτι χάνεις, κάτι κερδίζεις. Το θέμα είναι αν αυτά που κερδίζεις δικαιολογούν αυτά που χάνεις. Αυτό μόνο η ιστορία μπορεί να το κρίνει, όχι εσύ ή εγώ...

11/07/2005 9:51 π.μ.  

Blogger Vivie άνθισε και είπε...

simfwnw me darthiir....

Exei kai ta kala tou kai ta kaka tou , opws ka8e pragma...to idanikotero einai enas sindiasmos twn 2 , omws ligoi ton petixainoun opws prepei!egw exw msn contact pou menei 5 lepta apo to new mou home kai milame ka8imerinws msn!einai o e8ismos ( kuriolektika ) stis nees texnologies....

11/08/2005 10:27 π.μ.  

Blogger Ανισόρροπος άνθισε και είπε...

Όντας τρίτη λυκείου, να πώ οτι και σήμερα ακριβώς τα ίδια λένε.Ο Κάθε καθηγητάκος, που δεν έχει μπει μια φορά στη ζωή του στο ίντερνετ κάθεται και μιλάει για τα αρνητικά και τα θετικά του.Μου φαίνεται εντελώς αφελές να μιλάμε για το ίντερνετ ως σύνολο, καθώς δε νομίζω οτι μπορει να αποδωθεί έτσι.Προφανώς και βοηθάει στην επικοινωνία πολύ, αλλα και απομακρύνει τους κοντινούς.Εξαρτάται απο το είδος και το "μέγεθος" της χρήσης.Αν χρησιμοποιείται με μέτρο, νομίζω οτι η επικοινωνία (έμμεση ή άμεση -blogs ή msn εννοω)είναι κατα κύριο λόγο κατι το θετικό.... Και αν μου πέσει τέτοιο θέμα στις πανελλήνιες, θα καταλήξω σε θετικό συμπέρασμα κι ας μου βάλει 5 ο διορθωτης...

11/14/2005 9:57 π.μ.  

Blogger Unknown άνθισε και είπε...

Να καταλήξεις σε θετικό με προϋποθέσεις.

11/17/2005 10:42 π.μ.  

Anonymous Poker Sign Up άνθισε και είπε...

You have appeared are right. I thank for council how I can thank you?

5/22/2011 2:56 μ.μ.  

Blogger oakleyses άνθισε και είπε...

air max, burberry outlet, michael kors outlet, louis vuitton outlet, nike shoes, oakley sunglasses cheap, jordan shoes, prada handbags, kate spade outlet, rolex watches, ugg outlet, oakley sunglasses, cheap oakley sunglasses, gucci outlet, polo ralph lauren, ray ban sunglasses, louis vuitton, uggs outlet, louis vuitton handbags, longchamp handbags, louboutin outlet, louboutin, oakley sunglasses, longchamp outlet, cheap uggs, louboutin shoes, michael kors outlet, christian louboutin, tory burch outlet, nike free, uggs, longchamp handbags, tiffany and co, oakley sunglasses, ray ban sunglasses, ray ban sunglasses, michael kors outlet, michael kors outlet, chanel handbags, ugg boots clearance, tiffany and co, louis vuitton outlet stores, polo ralph lauren outlet, michael kors outlet online sale, louis vuitton outlet, air max, prada outlet

10/15/2015 12:03 μ.μ.  

Blogger Unknown άνθισε και είπε...

cheap jordans
golden goose outlet
retro jordans
af1
true religion jeans
air force 1
lebron 13
pandora bracelet
michael kors outlet
michael kors outlet store

8/22/2017 4:46 π.μ.  

Blogger Unknown άνθισε και είπε...

fitflops
kate spade sale
louis vuitton sacs
ugg outlet
nike blazer pas cher
longchamp handbags
tennessee titans jersey
michael kors handbags
nike blazer pas cher
christian louboutin sale

8/24/2017 11:48 π.μ.  

Blogger 5689 άνθισε και είπε...

zzzzz2018.11.17
true religion jeans
coach handbags
ralph lauren polo
coach factory outlet
off white outlet
coach factory outlet
adidas clothing
ugg boots
clarks outlet
hogan shoes

11/17/2018 7:04 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home