Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2006

Άκυρες ερωτήσεις

(Im back! Και με ελληνικά κιόλας, αφύ κατάφερα να συνδέσω το λαπτοπ στο wireless του πανεπιστημίου)

Πόσο μου την σπάνε οι άσχετες ερωτήσεις!!

Ερώτηση πρώτη, απο άνθρωπο που έχει να σε δει δυο χρόνια και του λές οτι τελειώνεις το master...

"Α πήρες πτυχίο απο το ΤΕΙ?"
- Όχι ρε φίλε, είπα να το παίξω Παζαΐτη και εγώ και να πάρω μάστερ χωρίς bachelor.

Ερώτηση έξω απο Club, στην πόρτα για να μπούμε μέσα:

"How old are you?"
"24"
"So u are older than 21"

Απ οτι άκουσα γίνανε κάτι μελέτες τελευταία για να αποδείξουνε οτι το 21 είναι μεγαλύτερο απο το 24...(και στο κάτω κάτω, δεν φαίνομε και 21 ρε σεις!)

Ερώτηση στο Msn και ενώ έχω nickname "ka8y@stockholm"

"Ανέβηκες πάνω?"

Όχι το έβαλα για να παραπλανήσω τις μυστικές υπηρεσίες που με κυνηγάνε. Προς στιγμήν κρύβομαι στην γιάφκα μου.

Περιμένω και τις δικές σας ΑΣΧΕΤΕΣ ερωτήσεις να κάνουμε ένα Top-5!

5 Ηλιοτρόπια:


Blogger dtsomp άνθισε και είπε...

Ερώτηση στο Msn και ενώ έχω nickname "ka8y@stockholm"

"Ανέβηκες πάνω?"


ωχ.... ωχωχωχ.....

1/28/2006 4:33 μ.μ.  

Blogger alombar42 άνθισε και είπε...

Εχω δύο ερωτήσεις, η πρώτη για το διαγωνισμό top-5:

- Κατερίνα σε λένε;

- Μήπως είσαι ξανθιά και προσπαθούν να κάνουν ανάλογες ερωτήσεις;

:)))

1/28/2006 7:01 μ.μ.  

Blogger Compiler άνθισε και είπε...

Οι απαντήσεις σου μου θυμήζουν παλιό καλό Compiler!

1/30/2006 4:58 μ.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

pote egines 24????????????

1/30/2006 5:17 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Πάνε μήνες τόλη μου...

Αλλά Tnx είσαι πολύ καλος, θύμησε μου τον αριθμό του λογαριασμού σου... :-p

1/30/2006 5:53 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home