Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2006

Καλέ μου χιονιά...

Σε παρακαλώ, αν είναι να χιονίσεις, χιόνισε πολύ, να κλείσουν τα σχολεία στην Φιλαδέλφεια. Διότι αν μείνουν ανοιχτά, θα πρέπει εγώ πρωί πρωί στις 1 το μεσημέρι να βάζω αλυσίδες να πάω στην δουλειά μου. Και δεν είναι και το καλύτερο μου.

Το άλλο Option είναι να μην χιονίσεις δυνατά, ωστε να μείνουν ανοιχτοί οι δρόμοι.

Έχω και άλλα σχέδια κύριε χιονιά αν κλείσεις τα σχολεία αύριο, οπότε κάντο αυτό για μένα και σου υπόσχομαι να σου ξαναζητήσω να κλεισουν τα σχολεία αλλη φορά φέτος. Είναι μεγάλη ανάγκη, ξέρεις εσύ...

3 Ηλιοτρόπια:


Blogger Unknown άνθισε και είπε...

Τα πάντα είναι θέμα προσφοράς και ζήτησης.
Εσύ τί δίνεις γι΄αυτό που ζητάς;

2/07/2006 2:55 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Έχεις μια τάση να με ξενερώνεις με τα σχόλια σου... :-p

2/07/2006 3:06 μ.μ.  

Blogger Unknown άνθισε και είπε...

Ειδικότης μου :ppp

2/08/2006 1:46 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home