Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Τετάρτη 5 Απριλίου 2006

Φοιτητικές εκλογές

Μέχρι πρόπερσι, όταν κόντευαν οι φοιτητικές εκλογές έτρεχα. Και, ΟΧΙ δεν άνηκα σε κάποια παράταξη. Έτρεχα για τις εκλογές του τμήματος πληροφορικής- θέλαμε να πιστεύουμε οτι είναι (ήταν) μη παραταξιακές, και ψηφίζαμε άτομα, οχι παρατάξεις.

Εντάξει ασχολιόμουνα και λίγο με τις εκλογες σε επίπεδο σχολής- μέσω της ΑΝΕΠ (ανεξάρτητοι πληροφορικής) και απο εκεί θυμάμαι τα φοβερά συνθήματα "και α και ου και δαπ-νουδουφουκου" (μπράβο παιδιά πολύ φαντασία).

Τώρα που τα βλέπω απο απόσταση... Τσάμπα το τρέξιμο. Είτε το τρέξιμο που έριξα σαν εφορευτική επιτροπή, είτε εκπρόσωπος των φοιτητών θυσιάζοντας προσωπικό χρόνο. Τί βγήκε? Να συναντάω κόσμο ένα χρόνο αφού έχω πάρει πτυχίο (μια κοπέλα που δεν ήξερα) και να της λέω δεν σε θυμάμαι απο το ΤΕΙ.. και να μου λέει, εγώ σε θυμάμαι, ήσουνα απο τα γλυφτράκια... Και καλά να το ακούς απο μια άσχετη, αλλά να στο λένε και φίλοι? Οτι ότι έκανες το έκανες για να κερδίσεις κάτι... whatever... Πιστεύω οτι κάτι έδωσα στο τμήμα.

Απο εκεί και πέρα. Θυμήθηκα κάτι φάσεις που η ΔΑΠ έφερνε κόσμο στο ΤΕΙ με πούλμαν για να ψηφίσουν.... Πώς και το θυμήθηκα αυτό...

Γύριζα με την αδερφή μου και μία φίλη της απο Χαλκίδα το Σαββάτο. Χτυπάει το κινητο της Χριστίνας...

Συνομιλιτής, φίλος απο τα ΕΑΑΚ.

Ελα βρε

Ναι καλα.

Ολα καλα. Εσύ?

Α γι αυτό πήρες? Δεν παίρνεις καναν αλλον?

Τι σε νοιάζει?

Ναι θα έρθω την Τετάρτη.

ΟΤι θέλω θα ψηφίσω.

Ναι ρε ΔΑΠ θα ψηφίσω! (καμία σχέση η κοπέλα...)

ΝΑΙ είμαι υπέρ των ιδιωτικών πανεπιστημίων. (κάπου εδώ ο άλλος λαλάει)

Άσε μας. Τι σε νοιάζει. Μην μου κάνεις κύρηγμα. ΔΑΠ θες να ψηφίσω? ΕΑΑΚ θες να ψηφίσω? ΠΑΣΠ θες να ψηφίσω? (εντωμεταξύ τον έχει πιάσει στο ψιλό- ο άλλος τα έχει πάρει στο κρανίο και εμείς οι τρεις γελάμε)


Θα είμαι εκει την τετάρτη.

Θα με δεις την τετάρτη. Αυτό δεν σε νοιάζει? Γεία τώρα.

Καλά καλά. Είμαστε ΚΑΤΑ των ιδιωτικών πανεπιστιμίων.

τουτ τουτ- τουτ τουτ...

Πέθανα στο γέλιο.

Θυμήθηκα εποχές Μούκα στο ΤΕΙ.

"Να σε βοηθήσω να γραφτείς, και ΟΟΟΟΟΤΙ χρειαστείς θα με βρείς στον κεντρικό διάδρομο στο τραπεζάκι της ΔΑΠ"...

11 Ηλιοτρόπια:


Blogger dtsomp άνθισε και είπε...

Είναι πολύ απλά τα πράγματα. Πλακώνεσαι στο ξύλο με όλες τις παρατάξεις (όχι ταυτόχρονα, δεν το έχεις) και συνεπώς σιγουρεύεις το ότι όλοι ξέρουν ότι είσαι independent.

Φυσικά, παίζει να σε βρουν σε κανένα χαντάκι, αλλά για ένα κούτελο ζούμε.

Α ρε τι μου θύμισες. Χρυσές εποχές. Από την μία διώχνουμε τους δεξιούς από τον χώρο των τμηματικών εκλογών, από την άλλη κάναμε τους αριστερούς να κλαίνε στις συνελεύσεις. Μόνο η ΠΑΣΠ μας ξέφυγε που ήταν δύο άτομα σε όλο το ΤΕΙ, κι αυτοί κρυμμένοι στα καταφύγια...

Ρε γαμώτο, πως το γλυτώσαμε το χαντάκι;

4/06/2006 12:38 π.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Αν ειναι ενα πραγμα που χαιρομαι που ειμαι Ιταλια ειναι αυτο..Δε με πριζει κανεις με πολιτικα...μολις με βλεπουν ξενο αλλαζουν δρομο...αν κι τωρα τελευταια εχουν αλλαξει συστημα ..μεχρι και μοντελες να σε ψαρεουν βαζουν τα πλουσιοπαιδα...Αλλα αυτο που θυμαμαι οτι στην σχολη που ειχα περασει στην Αρτα ειναι απεξω οι Δαπιτες και με το που με ειδαν μου λενε:Εισαι καινουργιος; σπιτι βρηκες;παρεες;εχεις κανενα φιλο;πως σου φαινεται η σχολη;Ολα αυτα απνευστι!λολΚαι το κλασικο..οοοοτι θες (τσουπ η καρτουλα)ελα να με βρεις στο ταδε μερος ...που φυσικα ηταν τι αλλο τα "μερη"τους...Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ...

4/06/2006 2:27 π.μ.  

Blogger Vivie άνθισε και είπε...

ka8y....

polu gelio auto me th filh sou!!!

4 xronia twra sto tei pou eimai , den psifizw oute den 8a psifisw pote ,apo tin prwti mera kiolas pou ir8a me pleurisane 'taxa' na me boi8isoune....tous eipa kwfi eimai den eimai xazh , sekos autoi , den eixan proseksei to akoustiko xaxaxaxaxaxaxa!!!!

den 8umamai poio komma itan...

filakia ka8oulinaki mou!!!

4/06/2006 11:25 π.μ.  

Blogger Nenyaki : ) άνθισε και είπε...

χμ... γιατί εγώ σε όσους λέω για την Ka8y, μου λένε "ποιά Ka8y? αυτή η παλιά εκπρόσωπος με τα φουντωτά μαλλιά?"
χιχιχι!

4/06/2006 3:45 μ.μ.  

Blogger Nenyaki : ) άνθισε και είπε...

Α! και το αστείο επίθετο! (ο κόσμος είναι πολύ κακός τελικά :D)

...I love you! :*

4/06/2006 3:46 μ.μ.  

Blogger nygeion άνθισε και είπε...

Kαλά ρε συ, που τον θυμήθηκες τον Μούκα!!!
Το φτωχό φοιτητόπαιδο από τα Γιάννενα (νομίζω), πανταχού παρών και τους πρωτοετείς βοηθών!
Τον Λεωνίδα τον θυμάσαι (ΠΚΣ);
Πνεύμα αντιρρησίας...

4/06/2006 4:33 μ.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Πω πω τι μου θυμήσατε!!
Πάντως άσχετα με το λόγο που βοηθούσανε, εγώ όταν γράφτηκα οι μόνοι που με βοηθήσανε ήταν ο Μούκας και η άλλη η γαλανομάτα, και ήταν πολύ πιο εξυπηρετικοί και ευγενείς από την γραμματεία...

4/06/2006 8:16 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Xxaxax Λεωνίδας ο "κασετας". Όλα καλά μέχρι που έβαζε την κασσέτα "ΠΚΣ". Κακή φάση!

Νenyaki μου, έχω ακούσει και χειρότερα! Αφού δεν σου λένε αυτή με το περίεργο μαλλί (μια εποχή ήταν μεχρι κάπου κόκκινο, το υπόλοιπο μάυρο), η το άλλο που έχω ακούσει που θα στο πω απο κοντά... Btw, τέτοιο επίθετο που έχω, που να μην μείνει στην ιστορία? Είμαι unforgetable χρυσή μου!!!

Gatoyla, δεν ξέρω αν κάνεις καλά ή κακά που δεν ψηφίζεις, αλλά γι αυτό κάθε χρονιά κάποιοι απο μας κλείναμε 8ωρα στην γραμματεία στις εγγραφές, για να μην γίνονται αυτά...

Vagelis, same shit, different place :-pppp

Dtsomp, έχω αξέχαστες στιγμές απο εκείνες τις μέρες! Λες τελικά να πρέπει να ευγνωμωνω τον θεο που είμαι ακόμα ζωντανή? Είναι μέχρι να ανακαλύψουν πιά είμαι... :-p

Μίχο? Δώσε στίγμα! Και άλλος απο το Χειμερινό 99??? :-)

4/07/2006 1:03 π.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Όχι μόνο απο χειμερινό 99, αλλά και απο Τ3 κιόλας!

4/07/2006 3:55 π.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Na'sai kala re ka8y, m'ekanes kai gelasa, ti epoxes ki autes ...

4/08/2006 8:10 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Hello serafeim! :-)

Χαθηκες..!

Τι απεγινε το Blog σου? :-)

4/08/2006 8:51 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home