Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2007

Ανθίσαμε και σας περιμένουμε!

Καινούριο look για το Blog, μετά απο 1,5 χρόνο.

Με άρεσε!!

Έχω 1-2 προβληματάκια, τα πιο πολλά τα έλυσα, αλλα αν κάποιος μου λύσει αυτή την απορία...

Δεν μου εμφανίζει τις photos των χρηστών που κάνουν σχόλια. Ούτε την δικιά μου δηλαδη αλλά τελος πάντων. Μέσα απο το dashboard έχω ενεργοποιημένο το " Show profile images on comments?" Καμιά ιδέα? Παίζει να είναι καμιά βλακεία του beta?

Edit1: Στα comments αυτoύ το Post συνηδητοποίησα οτι μου βγάζει ένα σωρό κόσμο σαν anonymous. Επίσης στο comment που έκανα εγώ, μου εμφάνισε την Photo μου...

Edit2: Χαζέυοντας το blog του fantus είδα οτι και σε εκείνον στα προ-beta posts δεν εμφανίζει τα profile images των χρηστών. Εντάξει, ΔΕΝ έκανα εγώ βλακεία με τον κώδικα.. Ουφ, θυμήθηκα και CSS-ΗΤΜL σήμερα..

13 Ηλιοτρόπια:


Blogger sgoubaki άνθισε και είπε...

megiaaaaaaaaaa!!

1/15/2007 1:04 π.μ.  

Blogger Compiler άνθισε και είπε...

Καλοτάξιδο! Στα πρώτα 50000 ποστ το πρώτο σέρβις αλλά πρέπει να το στρώσεις πρώτα... σιγά σιγά

1/15/2007 1:57 π.μ.  

Blogger Αλέξανδρος άνθισε και είπε...

kalogousto...

1/15/2007 8:26 π.μ.  

Blogger analogio άνθισε και είπε...

ουαου! ωραια εικονα.
φωτεινη και χαρουμενη! με γειαααα :)

υ.γ ο τιτλος του ποστ σου ειναι οπως σε εχω λινκ στο μπλογκ μου. πολυ συγκινηθηκα, χεχε

1/15/2007 12:54 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Αναλόγιο, Απο εκεί το ζήλεψα :-)) xixixi! πειράζει??

Compiler, τι το πέρασες βρε το Blog μου? focus???

tnx sgoubeo+ale3!

1/15/2007 1:07 μ.μ.  

Blogger Pixel Sprite άνθισε και είπε...

poly hara vre paidi mou po po
louloudia aspra background klp EEEEEEEEEK! Se ligo tha valeis kai vaza me meli se splash page prin mpoume sto blog. hihi. Megeies! Etsi panta haroumeni!!

Pixelicious

1/15/2007 2:12 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Εσένα ειδικά θα σε κάνω splash με καμιά Merenda :-p

if (bloggername=pixelsprite) then splash(merenda)
else splash (honey);

1/15/2007 3:41 μ.μ.  

Blogger Vivie άνθισε και είπε...

καλη χρονιά καθυ!

Ανθισες βλέπω...για άνθισε και κατα δώ που δεν επικοινωνεις καθόλου...:( μας ξέχασες..:P

1/15/2007 8:22 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Βρε παραπονιάρα!!!


:-)

Καλή χρονιά!!!

1/15/2007 9:07 μ.μ.  

Blogger Vivie άνθισε και είπε...

επ ετσι με λέει και ο καλός μου..χιχιχι

1/15/2007 11:23 μ.μ.  

Blogger Tzopi άνθισε και είπε...

Καλορίζικο μικρή μου,εύχομαι να ανθίσει με τις πιο ευχάριστες σκέψεις σου το Ηλιοτρόπιο-Junior :)

1/16/2007 10:57 π.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Megeia soy Ka8y, me polla posts kai perissotera sxolia

1/16/2007 11:37 π.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Ωραίοοοοοοο :))

1/17/2007 9:37 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home