Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2007

Δικατσα!!

********** Τάσος
to me

show details, 11:15 am (1½ hours ago)


**********@gmail.com


Προς: **************** ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

Σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διατάξεις του Ν. 3328/2005 και λαμβάνοντας υπόψη την αίτηση με αριθμ. πρωτ. ****/2006 της 20/03/2006 , σας ενημερώνουμε ότι η διαδικασία αναγνώρισης του πτυχίου σας έχει ολοκληρωθεί και μπορείτε να παραλάβετε την πράξη σας.

Αριθμός πράξης : **-****


Επιτέλους ΤΕΛΟΣ!! Με αναγνώρισε και το Ελληνικό Δημόσιο...

Πρέπει σε επόμενο post, τώρα που ξεμπέρδεψα, να γράψω τις περιπέτειες μου..

6 Ηλιοτρόπια:


Blogger proserpina άνθισε και είπε...

Με γεια η αναγνώριση!

Άσχετο, σε 2 μήνες x εβδομάδες y μέρες κλπ, που θα πας, Brighton ή London; Έχω μπερδευτεί, νομίζω Λονδίνο έλεγες πριν λίγες μέρες (όχι, διότι παίζει ρόλο! να μην ξέρω;)

Περιμένουμε τις περιπέτειες...

1/17/2007 11:56 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Κοίτα, βασικά, θα ανέβω στας Αγγλίας. Το "London Baby" είναι απο τα φιλαράκια και συγκεκριμένα απο τον Joy! Aλλά εγώ (εεε μαζί με τον fantus) θα πάω στο Brighton στην αγαπητή μου Pixel Sprite :-)

So... Brighton Baby!!

1/18/2007 12:15 π.μ.  

Blogger proserpina άνθισε και είπε...

:-))
Με το καλό! (και χαιρετίσματα στην pixieeee) (ε, δηλαδή λίγο νωρίς είναι, αλλά δεν πειράζει, στα λέω απο τώρα!)

1/18/2007 2:22 μ.μ.  

Blogger Νicola Beerman άνθισε και είπε...

καλη σταδιοδρομια στο δυσκολο δρομο που διαλεξες,δυσκολος γιατι καταφεραν καποιοι να τον γεμισουν λακουβες!Ευχομαι να περασεις αλωβητα απ'το επιπονο σταδιο της ειδικοτητας και να μην απαξιωσεις αυτο που διαλεξες.Προσπαθησε να αγωνιστεις για ενα καλυτερο συστημα υγειας και μη ριξεις νερο στο κρασι σου...Συγνωμη που δεν αρκεστηκα σε μια τυπικη ευχη αλλα επειδη εχω πολυ κοντα μου δυο φιλους ''ειδικευομενους γιατρους'',βιωνω εντονα τα κακως κειμενα...καλη σου μερα.

1/19/2007 11:51 π.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Εγώ είμαι μια καυμένη πληροφορικός.. Μπρορώ να αγωνιστώ για ένα καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα...

Το Msc μου στην ασφάλεια υπολογιστών αναγνωρίστηκε...

1/19/2007 1:14 μ.μ.  

Blogger Νicola Beerman άνθισε και είπε...

κατι δεν μου κολλαγε οταν ''πιστεψα'' οτι εισαι γιατρος...αλλα συνυπαρμενος απο καποια τελευταια γεγονοτα θελησα να σου εμφυσησω δυναμη...συγνωμη για το λαθος.

1/19/2007 6:09 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home