Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Πέμπτη 17 Μαρτίου 2005

Και έξω ακόμα χιονάει...

Η αποθέωση της σπαρίλας.

Βαριέμαι μέχρι και να συνδέσω τον εξωτερικό μου σκληρό να δω το "Un long dimanche de fianailles" (ατέλειωτοι αρραβώνες επι το ελληνικότερο). Βαριέμαι ακόμα και να σηκωθώ να πιώ νερό.

Περίεργη νύχτα σήμερα. Δεν έχω να περιμένω κάτι. Συνήθως κοιτάω με μια προσμονή το msn μου.. Σήμερα ακούω τον χαρακτηριστικό ήχο "ταδε has just signed in" και ξέρω οτι δεν είναι κάτι που με αφορά άμεσα...Λάθος. συνήθως περιμένω διπλό ήχο. Μια πόρτα να χτυπάει (παλιό καλό ICQ) και στο καπάκι τον ήχο απο το msn. Ελάχιστοι φίλοι μου χρησιμοποιούν και τα δύο. Πριν που έκανε έτσι το pc παράτησα το βιβλίο που διάβαζα να δω τι εγινε. Η συνήθεια. Σαν το σκυλί του παβλόφ. Ακούω τοκ-τοκ-βζζζζζζζζζιιιιιν και η καρδιά μου αρχίζει να χτυπάει.... Νομίζω θα πατήσω το mute. Η θα τα κλείσω. Τσάμπα καρδιακό κάθε φορά :-p