Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Παρασκευή 7 Απριλίου 2006

Copyright

Μπήκα σήμερα σε ένα φόρουμ που συμμετέχει ένας γνωστός μου, και μετά στο Blog του.

Και στις 2 περιπτώσεις έχει βάλει για photo κανονική, το πρόσωπο του.

Την πρώτη την έχω βγάλει εγώ, την δεύτερη την Photoshopιασε και έβγαλε εμένα απο την Photo.

Οι Photos είναι copyrighted. Έχω τα αρνητικά. Τα πνευματικά δικαιώματα είναι δικά μου.Τις έχω τραβήξει και τις 2 εγώ- την δεύτερη με αυτόματο. Άν διαβάζεις αυτό το γαμωblog, (που για έναν περίιιιεργο λόγο είμαι σίιιγουρη οτι το κάνεις) βγάλε τις τώρα πριν συγχιστώ παραπάνω.

4 Ηλιοτρόπια:


Blogger ggl άνθισε και είπε...

Την έννοια του Copyright πάντα δυσκολευόμουν να την καταλάβω και αυτή την μορφή δεν την καταλαβαίνω διόλου.

4/07/2006 2:56 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Ο συγκεκριμένος άνθρωπος υποτίθεται οτι με σιχένετε...

4/07/2006 4:49 μ.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

φιλενάδα νομίζω κατάλαβα για ποιόν λες..
Μαζί σου..
Αλλά απ' ό,τι φαίνεται, από τις αποστολές του στο φόρουμ, έχει αρχίσει κ ξεφεύγει..
Αλλά όπως συνηθίζω να λέω, "όλα είναι θέμα επιλογών.."

4/07/2006 6:13 μ.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

σιγά τα αίματα... το Internet είναι ή οχι; free???
είασι και πολύ χαζούλα να ζητάς κόπρυραητ!

4/14/2006 9:41 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home