Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Δευτέρα 15 Μαΐου 2006

Βάλε και ένα ποτηράκι...

Έφτιαξα ποτάκι.

Βότκα με πορτοκάλι, σε ψηλό ποτήρι, χωρίς παγάκια, και με την χαζομαρούλα για να το ανακατεύω.

3-4 άτομα σε session στο msn, και ξαφνικά έχω γυρίσει στην θεσσαλονίκη, καθόμαστε στο σπίτι μου και ξενυχτάμε πίνοντας.

Τα παράθυρα ανοιχτά- δεν γελάμε δυνατά για να μην βγει η γειτόνισα και φωνάζει.

Η θεσσαλονίκη πιάτο κάτω.

Έξω είναι οι "για τσιγάρο". Το λατρεύω το μπαλκονάκι μου- και ας μην χωράει ούτε καρέκλα να βγάλω.

Ακούμε τους ίδιους σταθμούς- ακόμα. Μύθος.

Τότε απο το ραδιόφωνο, και τώρα απο το e-radio.

Γουλιά γουλιά το ποτακι, εικόνα εικόνα οι αναμνήσεις.

Και το "να κάτσω μέχρι να περάσει το πρώτο 28 ή να κοιμηθώ εδώ?" έχει αντικατασταθεί απο το "πάω γιατί δουλέυω αύριο, και τελειώνει και η μπαταρία του λάπτοπ"

Η θεσσαλονίκη, το Reading, η Χίος μερικές φορές φαίνοντε δίπλα, έτσι να κάνω το χέρι μου θα φτάσω...

Και μετά... :(

Άντε στην υγειά μας! (και στα φιλήδονα κορμιά μας!)

10 Ηλιοτρόπια:


Blogger loretta άνθισε και είπε...

Αχ τι ωραίο κειμενάκι.

5/15/2006 10:03 π.μ.  

Blogger nimbus άνθισε και είπε...

στην υγειά σου και σένα!

5/18/2006 2:04 μ.μ.  

Blogger mortaki άνθισε και είπε...

Πάντως το διάβασα μονορούφι...
I think you are "the girl with sun in her head" (τραγούδι των Orbital...)
Στην υγεία σου Ηλιοτρόπιο!

5/22/2006 10:17 π.μ.  

Blogger "M"scientist άνθισε και είπε...

Σαν πόσες φορές δεν έχω κάνει το ίδιο ακριβώς. Μα πόσο μου λείπει να κάνω ξανά το αληθινό. Όχι το υποκατάστατο.

5/25/2006 2:45 π.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

έτσι είναι...

κυνηγάς την ψευδέσθηση, αλλα είναι πάντα τόσο λίγη μπροστά στο αληθινό...

5/25/2006 9:56 π.μ.  

Blogger Winnie άνθισε και είπε...

ελπίζω να ήμουν κι εγώ στο σπίτι σου, έστω στο μπαλκόνι..
Αχ βρε φιλενάδαααα..

5/27/2006 2:18 π.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Πάντα winnie μου..

Εκεί, στις μαξιλάρες στο πάτωμα και το παράθυρο ανοιχτό για να βλέπουμε την θέα...

5/27/2006 9:16 π.μ.  

Blogger Ttallou άνθισε και είπε...

Μονάχα που φοβάμαι ότι ο Μύθος το παραβάρυνε το πρόγραμμά του...

5/30/2006 4:16 μ.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

7/19/2006 5:20 μ.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

7/22/2006 9:30 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home