Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Σάββατο 13 Μαΐου 2006

Παρασκευή βράδυ..

Όλοι οι γνωστοί μου είναι έξω.

Με το "άλλο τους μισό".

Και εγώ ούτε καν στο msn...

5 Ηλιοτρόπια:


Blogger Λύσιππος άνθισε και είπε...

Εεεεε τότε έλα στο Yahoo! :P

5/13/2006 4:06 π.μ.  

Blogger . άνθισε και είπε...

μην ξεχνάς ότι και συ ήσουν με κάποιον που αγαπάς πολύ.. έτσι δεν είναι; (εσένα εννοώ μωρέ..)

εκτός κι αν δνε είναι έτσι...

5/13/2006 12:33 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Μαριλίνα μου ώρες ώρες με αντιπαθώ πολύ γιατί μιζεριάζω.. Και ενώ γενικά όταν είμαι με κόσμο είμαι πάντα χαμογελαστή (ask nenya- είμαι η χαζοχαρούμενη της παρέας) όταν μένω μόνη με πιάνει τρελη μελαγχολία...

Gurgo ναι.. απλά να έρθει λίγο σύντομα αυτή η μέρα πριν με πάρει απο κάτω τελείως...

5/14/2006 2:27 π.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

7/19/2006 5:20 μ.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

7/22/2006 9:30 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home