Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Πέμπτη 11 Μαΐου 2006

Gym!

Το καλοκαίρι πλησιάζει. Τα mini κάνουν την εμφάνιση τους. Και η κατερίνα φρικάρει.
Ξεκίνησε δίαιτα λοιπόν σε πρώτη φάση.. και σε δεύτερη...Γυμναστήριο.

Ουφ!

Πλάκα έχει. Είναι μεγάλο (και σίγουρο). Παίζει και ωραία μουσική. Σήμερα στο aerobic ξεκινήσαμε με Love generation. Στα όργανα μετά έπαιζε james, και κάπου έπιασε το αφτί μου και το angel απο Judas Priest. Tο κακό είναι, οτι στις 11-12 το πρωί που πάω όλο κάτι κυράτσες είναι... (ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΣΚΑΣΜΕΝΕΣ ΓΕΡΑΣΜΕΝΕΣ ΣΤΑΦΙΔΙΑΣΜΕΝΕΣ ΚΥΡΑΤΣΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 60 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΟ AEROBIC ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΓΚΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ)

Πάω λοιπόν, γράφομαι σου-ξου μου-ξου, μου φτιάχνει εκεί ο γυμναστής ένα πρόγραμμα, και ξεκινάου. Όλα καλά όλα ανθηρά. Ταυτόχρονα με μένα ξεκινάει και μια άλλη κοπελα, η Α.

Παρόμοιο πρόγραμμα, μας έχει μαζί ο γυμναστής και μας δείχνει, και ψιλοπιάνουμε κουβέντα. (Παρένθεση: Α. Κοντούλα, Αδύνατη- ξερετε τώρα- σούπερ κολλητό κολαν, μπουστάκι απο πάνω...). Ναι, πρώτη μέρα μπλα μπλα... Οπότε μου λέει... "Πόπο έχω παχύνει, χάλια έχω γίνει γι αυτό άρχισα gym.." Την μίσησα. ΑΠΛΑ την μίσησα. Τι με λες ρε κοπελιά, ρωτάς και εμάς με τα 10 κιλά για χάσιμο??

Το παλέυω λοιπόν. Διάδρομος, (ναι! έκανα διάδρομο πρώτη φορά στην ζωή μου!- για πείτε μου, είναι φυσιολογικό να κουνιέται ο κόσμος γύρω μου όταν κατεβαίνω???) ποδήλατο, όργανα...

Σήμερα έκανα και aerobic. Τέζα η κατερίνα. ΤΕΖΑ. ΑΛΛΛΛΛΑΑΑ έκανε και ένα 20λεπτο διάδρομο, έτσι για να μην πούμε οτι δεν κάναμε και απο αυτό.

Το καλοκαίρι θα σκάσω μύτη σε νησί και θα μαι κορμάρα ρε.

Απο εκεί που είμαι 1 μιάμιση θεά, θα γίνω μία!

13 Ηλιοτρόπια:


Blogger The wise Aineolach άνθισε και είπε...

είναι φυσιολογικό να κουνιέται ο κόσμος γύρω μου όταν κατεβαίνω??

χαχαχαχα! ναι ειναι! αντε μη μασας, κι εγω τελειωνω εξεταστικη (σιχτιρ-σιχτιρ-σιχτιρ) κ ξεκιναω γιατι απο υπερτελειο ελαφακι εγινα χαρωπη φαλαινιτσα.

5/12/2006 12:24 π.μ.  

Blogger dtsomp άνθισε και είπε...

ρωτάς και εμάς με τα 10 κιλά για χάσιμο??

10 κιλά ΜΟΝΟ; Εσύ είσαι πολύ πίσω...

5/12/2006 8:29 π.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Καλά έκανες και ξεκίνησες.

Να ρωτήσω...

Όταν εννοείς νησάκι .. πιο εννοείς;;;

5/12/2006 9:05 π.μ.  

Blogger loretta άνθισε και είπε...

:)))
Γνώριμο το σκηνικό του γυμναστηρίου με τις κυράτσες. Αλλά κι εσύ βρε πουλάκι μου το Μαϊο αποφάσισες να αρχίσεις για να κάνεις εμφάνιση το καλοκαίρι με κορμάρα; Πάντως για να μη ζαλίζεσαι όταν κατεβαίνεις από το διάδρομο, στο τέλος να κάνεις 1-2 λεπτά με πολύ χαμηλη ταχυτητα (2 km/h) για να έρχεσαι στα ίσα σου.
Στο δικό μοy το γυμναστήριο έπαιζε προχτες "Smells like teen spirit" σε club remix. Πως λέμε θα τρίζουν τα κόκαλα του? Ακριβώς αυτό.

5/12/2006 10:46 π.μ.  

Blogger Nenyaki : ) άνθισε και είπε...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

5/12/2006 6:26 μ.μ.  

Blogger . άνθισε και είπε...

μην σκοτώνεσαι απ την πρώτη μέρα γιατί θα τα παρατήσεις έυκολα. ακολούθησε ένα φυσιολογικό πρόγραμμα που αθ σε διασκεδάζει, ώστε να το κρατησεις και να μην τα λαιπω΄ρησεις το σώμα σου μόνο για 3 μήνες και μετά το παρα΄τησεις.

όσο γι αυτές που παραπονιούνται άδικα για τα "χάλια" τους, μου χε πει μια φορά μια κοπελα μισή απο μένα "πωπωω έκανα κοιλιά" και της λέω "αχ, ναι, ε τρώγε λιγότερο μωρέ" (σημειωταίον, έχω περισσότερα από 10 κιλά για χασιμο). μη δίνεις σημασία σ αυτές, υπάρχουν πολλές που απά θέλουν να επιβεβαιώνονται. Αδιαφορησε και κοίτα τον εαυτό σου και τις αναπνοές σου όταν κάνεις ασκήσεις.

5/13/2006 12:39 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

tnx tnx! σε όλους :-)

@tallis τσσσ δεν ξέρω αν θα έχω γίνει κορμάρα όταν θα έρθω στο δικό σου το νησί.. για άλλο ετοιμάζομαι!

@loretta έχεις δίκιο! το έκανα και πιάνει! Βασικά απο τον μάρτιο άρχισε η πρώτη περίοδος -θελω-να-γινω-ανθρωπος, αλλα μόνο με δίαιτα είδα οτι γίνονται λίιιγα πραγματα....

@μαριλίνα Εντάξει δεν ξεσκίζομαι τόσο, βασικά ότι μου έχει βάλει ο γυμναστής κάνω, προγραμμα προσαρμογής και τέτοια... αλλά ο διάδρομος διάδρομος, να πεσει κανενας πόντος απο την μεση :-p

5/14/2006 2:24 π.μ.  

Blogger . άνθισε και είπε...

επειδή είπες για δίαιτα.... έχω έναν φίλο που ασχολείται πολύ και το επαγγελμά του είανι σχετικό, αυτό που μου είπε είνια οτι το σώμα είναι μισό διατροφή μισό γυμναστική. τα κιλά είναι θέμα φαγητού και ο όγκος θέμα γυμναστικής. (σε μερικούς η διατροφή είανι κ πάνω απ το 50%). η αεροβική "αδυνατίζει" και τα βα΄ρη βοηθούν σοτ να μη χαλα΄ρωσεις όταν αδυνατίσεις.

αυτά! =)

5/14/2006 2:38 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

θενκ γιου μαριλίνα! :-)

Θα μάθεις νέα απο το Blog σύντομα ελπίζω..kai ευχάριστα!
Σαν την διαφήμηση των βοδι-Line θα είμαι

χεχεχε! :-)

5/14/2006 6:22 μ.μ.  

Blogger Λύσιππος άνθισε και είπε...

Σε μερικούς από εμάς αρέσουν οι καμπύλες και ο πλούσιος εσωτερικός κόσμος.

5/15/2006 2:50 π.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Ναι, αλλά όταν οι καμπύλες είναι σαν του καρπουζιού, είναι toooooooo much!

5/15/2006 10:36 π.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

7/19/2006 5:20 μ.μ.  

Blogger raybanoutlet001 άνθισε και είπε...

zzzzz2018.5.9
polo ralph lauren
colts jerseys
jordan shoes
ferragamo outlet
canada goose outlet
49ers jersey
tn pas cher
nike store
los angeles lakers jerseys
nike huarache

5/09/2018 5:05 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home