Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Τετάρτη 24 Μαΐου 2006

Θέλω να γράψω..

Για το πόσο κουρασμένη είμαι..

Για το σκυλάκι μου που το είδα στον ύπνο μου προχτες..(ειναι 6 χρόνια που πέθανε...)

Για τον Βυθό του αλκίνοου που ποτέ δεν τον χορταίνω...

Για τον Χρήστο που μου λείπει...

Ένα Postακι για το Κάιρο.. το Post έτοιμο, οι Photos εδώ και ένα μήνα στην ψηφιακή...

Για τις ρωσίδες που πρέπει να τους μάθω windows και word και δεν μπορούμε να συννενοηθούμε στα Ελληνικά...

Για τα πόδια μου που πονάνε..

.........Και δεν έχω κουράγιο για τίποτα....

7 Ηλιοτρόπια:


Blogger Oneiros άνθισε και είπε...

..έλα που έγραψες, όμως. Αύριο θα γίνει κάτι όμορφο και θα γεμίσει λίγο το ντεπόζιτο με κουράγιο, κι αυτά που θα κάνεις μ' αυτό θα σου δώσουν ακόμα περισσότερο. Καλή σου μέρα αύριο, λοιπόν :-)

5/24/2006 11:22 μ.μ.  

Blogger mortaki άνθισε και είπε...

Ένα σνιφ...
Δύο σνιφ...
Τρία Σνιφ..
Σε νοιώθω απόλυτα όσο αφορά το σκυλάκι...
Και νομίζω ότι απ'όλα όσα έγραψες ...αυτό πονάει πιο πολύ...
Ξανά σνιφ...

5/25/2006 1:11 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Αχ..

Ο φλασσούκος μου..

Ξύπνησα εκείνο το βράδυ με την αίσθηση οτι θα βγω στην αυλη και θα είναι εκει...

5/25/2006 6:03 μ.μ.  

Blogger Almost Famous άνθισε και είπε...

αύριο είναι μια καινούργια μέρα που λέει και η φίλη μου η Σκάρλετ!
εύχομαι να καταφέρεις να γράψεις όλα όσα θέλεις!

5/26/2006 4:36 μ.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Nice! Where you get this guestbook? I want the same script.. Awesome content. thankyou.
»

6/08/2006 9:24 π.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»

7/19/2006 5:20 μ.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»

7/22/2006 9:30 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home