Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Πέμπτη 25 Μαΐου 2006

Σαλονικα..

Ένα τελειο κείμενο απο το mortaki..

Μόνο που διαφωνώ για τον 88,5- give me a break!

τελικά αυτή η πόλη κάνει πολλούς να βγάζουν τον καλύτερο εαυτό τους- συγγραφικά ή και αλλιώς...

7 Ηλιοτρόπια:


Blogger NiO άνθισε και είπε...

εγώ να δεις με πόσα διαφωνώ!

5/25/2006 8:52 μ.μ.  

Blogger Almost Famous άνθισε και είπε...

υπάρχουν μερικά που διαφωνώ αλλά γενικότερα το κείμενο είναι πολύ καλό! είχες δίκιο!

5/26/2006 4:34 μ.μ.  

Blogger mortaki άνθισε και είπε...

Ηλιοτρόπιο μου...
μ'έκανες να έχω όλη μέρα ένα τεράστιο χαμόγελο!!!
Σ'ευχαριστώώώώώώώώώώώώώώώώώώώώ!!!

Η έκθεση δεν ξεκίνησε.Έτσι με πληροφόρησαν οι φίλοι μου που είναι "πάνω"...Και ναι! ένα βραδάκι βράχηκαν για τα καλά! ;-))
(θεσσαλονίκη ήμουν για αρκετά χρόνια...τώρα μένω Αθήνα...)

5/27/2006 12:42 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Βασικά.. αυτό που εννοούσα είναι, οτι όποτε έχει έκθεση πάνω, βρέχει :-p

5/27/2006 3:47 μ.μ.  

Blogger unpaiktable άνθισε και είπε...

Θεσσαλονίκη είναι η μόνη πόλη που γράφεται με δύο σίγμα και διαβάζεται με δύο λάμδα. (Σαλονικιός είμαι κι εγώ, μη βαράτε..)

5/30/2006 12:08 μ.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

6/08/2006 9:24 π.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»

7/19/2006 5:20 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home