Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2007

Σάββατο βράδυ στην άκρη της πόλης...

Σώτη Τριανταφύλλου. Νομίζω οτι είναι η αγαπημένη μου συγγραφέας. Το είχα ξεχάσει, μέχρι που σήμερα, πήγα να πάρω δώρο σε έναν φίλο.. απέρριψα τα συνηθη χαζά βιβλία.. και έπεσα πάνω στα βιβλία της σώτης.

Του πήρα ένα διήγημα της, και σε μένα ένα μυθιστόρημα, "Τα κίτρινα κουτιά". Είμαι σίγουρη πως θα το λατρέψω και αυτό...

Το αγαπημένο μου είναι το "Σάββατο βράδυ στην άκρη της πόλης"...όπως ακριβώς είμαι εγώ σήμερα.. Το είχαμε δανειστεί με την συγκάτοικο απο την βιβλιοθήκη του Βαφοπούλειου όταν ήμασταν φοιτήτριες. Η Ιωάννα το διάβασε πρώτη και εγω μετά. Μου είχε πει όμως να μην το συζητήσουμε καθόλου παρα μόνο όταν το τελειώσω και εγώ. Και όταν μπήκα στο δωμάτιο της κάποια στιγμή με τα μάτια κατακόκκινα απο το κλάμα μου κατάλαβε οτι το είχα τελειώσει..
"Και εγώ καπως έτσι ήμουν" μου είπε..Δεν έχει άσχημο τέλοςτο βιβλίο, θα έλεγα οτι έχει συναισθηματικά φορτισμένο τέλος.. Πάντως, ήταν απο τις λίγες φορές που δεν συζητήσαμε για βιβλίο που είχαμε διαβάσει και οι δύο...

Κατα τα άλλα βολτούλα Αθήνα. Και διάβασμα, και πάρτυ, και ξενέρωμα -γιατι πως γίνεται να είσαι σε party και ΟΛΟΙ να χορεύουν και εσύ απλά να λικνίζεσαι (και αυτό μετα φόβου), ενώ το μόνο που θες ειναι να μπεις μέσα στον χαμό και να χορέψεις rock 'n' roll???

Τουλάχιστον δεν οδηγούσα (έτσι για αλλαγή) και ήπια μπόλικη sangria και δεν ξέρω τι ήταν αυτο το μπόλικο υπόλοιπο που έπινα μέσα απο την κανάτα με τα καλαμάκια που πίναμε όλοι μαζί :-p (Ας μην μιλήσω για τα ρεζίλια μας χτες, 8 ατομα, 1.5 κιλό κρασι...ναι εσείς απο την Μυτιλήνη μην γελάτε, ξέρω οτι την ίδια ώρα ήπιατε 15 κιλά...)

Αλλά είμαι χαρούμενη. Γέλασα πολύ, είδα κόσμο- μου είχε λείψει- 10 μέρες κλεισμένη μέσα είναι way too much!

Επίσης σκέφτηκα κάποια πράγματα και ξενέρωσα.

"Φίλους" που ενώ ήμουν τέζα (και το ξέρανε) δεν πήρανε ένα τηλέφωνο να δούνε αν είμαι Ok. Κάτσε ρε φιλαράκι/φιλενάδα. Για να βγαίνουμε για καφέ και να κάνουμε τον χαβαλέ μας είναι καλά και μετά nada? Δεν σου είπα έλα να με δεις.. γράψε ένα "eisai kalytera?" στο msn.. δεν κοστίζει στο κάτω κάτω... Και φυσικά υπήρχαν και άλλοι που ήταν εκεί... Αλλά η ατάκα "ΑΑΑ είσαι εντάξει τώρα εεεεε?" Είναι τελείως άκυρη.

Αύριο στις 9 το πρωί έχω να κάνω μια μικροδιδασκαλία 15 λεπτών με θέμα την χρήση του ποντικιού. Σήμερα έψαχνα στο πρωην-playroom, πρώην computer-room, νυν "αποθήκη" βιβλίων και αξεσουάρ pc (έχουμε απο καλωδιοταινίες και μνήμες μέχρι πληκτρολόγια και commodore 64 εκει μέσα) και ξέθαψα 4-5 χαλασμένα ποντίκια με μπίλια να τους τα δώσω να τα διαλύσουνε, και ένα οπτικό για να το δούνε.

Σαν τον δράκουλα θα είμαι αυριο στο μάθημα στάνταρ. Βαριέμαι να ξεβαφτώ και η μάσκαρα θα φτάσει στο μάγουλο μέχρι το πρωί... Δεν πειράζει, τα smoky eyes είναι ξανά στην μόδα.

Καληνύχτα σας!

8 Ηλιοτρόπια:


Blogger nygeion άνθισε και είπε...

Μόνο 1,5 κιλό;;;;;
Και η Μυτιλήνη και η Λήμνος και η Θεσσαλονίκη το ακούει και αναρωτιέται:
Που οδεύει τελικά η πρωτεύουσα...

Όντως η Σώτη Τριανταφύλλου είναι πολύ καλή συγγραφέας. Προσφάτως η Μόνικα διάβασε ένα αφήγημα, "Πιτσιμπούργκο".
Πολύ καλό...
Καλή επιστροφή στο σχολείο και στους μαθητές σου :)

1/21/2007 1:13 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Ασε άσε!

Περιμένω πως και πως να πάω σε καμιά ταβέρνα εδώ να πιούμε κανα ούζο να στρώσουμε!!!

Αν πετύχετε πουθενα το "σαββατο βραδυ στην άκρη της πόλης" ή το "φτωχή μαργκό", αξίζουν τον κόπο...

1/22/2007 5:33 μ.μ.  

Blogger Maraki άνθισε και είπε...

Katerinaki mou tha elega pos to 'REZILIA' para einai xontri leksi!
Den ksero an exete mathei eseis ekei stin Mutilini pinete 15 kila krasi gia na diaskedasete, dioti emas mas arkei kai to 1,5 kilo arkei na einai kali i parea!!!
Alloste min ksexname, oti ta prostima gia to alkool exoun anebei gia ta kala...
Ki etsi eipame na akolouthisoume ki emeis tin diafimisi tis heineken 'Don't drink and drive', xi xi!!!
Filakia!!!

1/23/2007 10:03 π.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Ε βρε, δεν είπα να πιούμε και 15 κιλά, αλλά ε, όταν λέμε να βγούμε για κρασί, νομίζω οτι 1.5 κιλο είναι λίγο... ίσα ίσα βρέχεις το λαρύγγι σου!

1/23/2007 6:03 μ.μ.  

Blogger Vasiliki άνθισε και είπε...

Συγγνώμη που επεμβαίνω, αλλά να ρωτήσω και εγώ κάτι?? Αφού θέλατε περισσότερο κρασί γιατί δεν παραγγείλαμε? Εγώ είχα την εντύπωση πως δεν είχαμε όρεξη να πιούμε παραπάνω, εγώ τουλάχιστον δεν είχα, αλλά όποιος ήθελε μπορούσε να πιεί... Δεν εμπόδισε κανένας κανένα νομίζω...

1/24/2007 10:55 π.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Μα αυτό μου έκανε εντύπωση, οτι κανένας δεν ήθελε να πιεί :-p

Mάλλον οι της μυτιλήνης έχουμε ξεμείνει λίγο πιο κοντά στην φοιτητική μας φάση... ;-)

1/24/2007 4:24 μ.μ.  

Blogger loretta άνθισε και είπε...

Λοιπόν ντάρλινγκ, το καινούριο της Σώτης λέγεται "Κινέζικα Κουτιά" - μάλλον λόγω του εξώφυλλου σου έκατσε το "Κίτρινα" - και το διαβάζω κι εγώ αυτή την εποχή.

Το "Σάββατο βράδυ στην άκρη της πόλης" είναι από τα αγαπημένα μου βιβλία. Το πρωτοδιάβασα το '99, μου το έδωσε τότε ένας άνθρωπος που είμαστε πολύ κοντά (όχι γκόμενος) και το βιβλίο συμμάδεψε τη ζωή μου εκέινη την εποχή - ήταν και η περιόδος που έφευγα για φοιτήτρια. Από τότε το έχω διαβάσει κι άλλες φορές, πάει πολύς καιρός όμως από την τελευταία. Τι καλά που μου το θύμησες.

1/26/2007 12:59 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

έχεις δίκιο για το κινέζικα!

Πάντως είμαι κάπου στην μέση και δεν με έχει τρελάνει so far...

1/31/2007 10:44 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home