Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Πέμπτη 17 Μαρτίου 2005

Ανασκαφές

Ψάχνοντας κάτι στο email μου στο yahoo, το οποίο δεν το πολυχρησιμοποιούσα όσο ήμουν στο ΤΕΙ ανακάλυψα τα εξης:

  • 454 mail
  • 152 mail απο την μαμά μου
  • 55 mail απο τον αδερφό μου
  • 40 mail απο το teras
  • 8 mail απο την mailing list του ΠΑΟ που με έγραψε ο αδερφός μου
  • Ένα mail του 2002 απο τον Πασχάλη με κάτι ανέκδοτα που πέθανα στο γέλιο
  • Ένα mail απο κάποιον το 1998 που μου λέει "χάρηκα πολύ που βγήκαμε χτες μωρό μου" που ακόμα δε μπορώ να καταλάβω ποιός είναι
  • 9 mail απο τον κολλητό μου: 4 τελείως αλλοπρόσαλα και πολύ όμορφα, και 5 Forwarded του τύπου "σώστε το δασάκι συγγρου" ή "εμπάργκο στα πρατήρια βενζίνας"
  • 1 valentine card από τον onliner στις 14/2/2001 με το σχόλιο οτι " Fili mou kali!! xronia polllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa eipa na sou steilo ena valentines card giati eisai stis mayres sou me to eteron imisi na min mineis paraponemeni e?? elpizo na sou epanorthosei!! to axizeis filakia!"
  • 1 mail με συνταγή για μελαχρινή (κεικ είναι αυτό)
  • 1 mail με 3 φωτογραφίες να πίνω καφέ κόντα στην παραλία
Αποτέλεσμα : Καμιά 10αρια email σε κόσμο που είχα να γράψω καιρό.

Ουφ! Περίεργο πράγμα οι ανασκαφές. Ποτέ δεν ξέρεις τι θα βρείς.