Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Σάββατο 19 Μαρτίου 2005

format c: /y

Μετά απο πολύ καιρό σκέφτομαι την μέρα που μόλις πέρασε και μου φαίνεται τεράστια. Γεμάτη.

Μετά απο 2 μήνες που έχω κάνει back-up έκανα επιτέλους και format.Έβαλα και το SP2 και όλα καλά. Τo pc bootαρει σε dt.Τρέλα! Επίσης διάβασα, επλύνα τα άπλυτα πιάτα μιας βδομάδας... (Γιουπιιιιιιι αύριο πρωι θα έχω καθαρη κούπα για καφε...)

Έβαλα και μια φωτογραφία της θεσσαλονίκης στο ψυγείο μου. Πόσο μου έχει λείψει.. Έβλεπα την Λεωφόρο Νίκης και με έπιασε μια νοσταλγία... έχω να περπατήσω εκεί καιρό...Νομίζω απο τα χριστούγεννα... Είπα να κατεβάσω και κανα τραγουδάκι για την θεσσαλονίκη να έχω να ακούω, αλλα μετά είμαι σίγουρη οτι θα πέσω σε κατάθλιψη.

Σήμερα είδα και το πιο περίεργο χιονι που έχω δει...δεν έπεφτε..πετούσε! Κάθετα! και είχε και ήλιο ταυτόχρονα...

Ένα αεροπλάνο φαίνεται πάνω απο τα δέντρα έξω απο το παράθυρο μου.. Θα σε πάρω να φύγουμε...