Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Κυριακή 9 Απριλίου 2006

HD rescue!

Πριν κανά πεντάμηνο μου κάηκε το λάπτοπ.

Μετά την πρώτη φρίκη, αγοράζω εξωτερική usb θήκη, το συνδέω στο pc της sister. "New hardware found", η Κατερίνα χαίρεται, πάει να ανοίξει τον σκληρό, "The disk is not formated. Do you want to format it now?"

Η φρίκη συνεχίζεται!

Παίρνω παραμάσχαλα τον σκληρό και πάω στο σπίτι της tzopis. Τον συνδέω στο δικό της pc.. τπτ! Έρχεται ο προγραμματιστής πατέρας, βγάζει τον σκληρό απο το λάπτοπ του, βάζουμε τον δικό μου, "NT loader cannot be found" (ή κάτι παρόμοιο).

Με τα χίλια ζόρια και με μια Boot disk, καταφέραμε και κάναμε span με pkzip (μιλάμε για προιστορία ε?) την πτυχιακή μου, την σώσαμε σε 3 δισκετούλες και ok.

Με τα υπόλοιπα 20gb τι θα γινότανε??

Το πρόβλημα ήτανε ένα μικρό partition με ένα περίεργο format (ούτε ntfs, ούτε fat) που αφήνει μπροστά η ACER προκειμένου να δουλέυει το recovery cd.

Προσπάθησα με partition magic, με fdisk, o fantus έφαγε μπόλικες ώρες να μου το φτιάξει (σμουτς!) και τελικά κατέληξα οτι πρέπει να το συνδέσω στο desktop pc εσωτερικά και να το παιδεψω έτσι.

Βρήκα οτι υπάρχει adaptor απο 2,5'' hd σε 3,5'' hd. Δηλαδή να συνδέσω τον σκληρό του laptop (2,5'') σε IDE. Φυσικά δεν το βρήκα ούτε στο πλαίσιο ούτε στο multirama αλλά σε ένα μικρό μαγαζάκι στην Στουρνάρα- και ο τυπάς με το που το ζήτησα μου το έφερε σε 5 sec, και πολυ το χάρηκα που δεν με κοίταζε σαν χάνος!

Σήμερα λοιπόν, έκανα τα πειράματα μου, σύνδεσα τον σκληρό, και τον ΕΙΔΕΕΕΕΕΕΕ!!! και μετά μου ζήτησε activation για τα windows (θείε bill τον παίρνεις!)...Και μετά κόλλησε!

Ο καλός πληροφορικάριος ξέρει και άλλο μονοπάτι. Τον συνδέει σαν δεύτερο σκληρό. Γαμιέται ο Δίας όμως διότι ο σκληρος είναι ορισμένος ως DISK0 (master) και υπάρχει και ένα DVD στο ίδιο IDE το οποίο απ οτι φάνηκε ήταν και αυτό master. Ψάχνω για jumperaki- δεν βρίσκω- αν και θυμόμουν οτι είχα ένα μέσα στο κουτάκι με τα σκουλαρίκια μου...

Με τα πολλά το βάζω σαν μοναδική συσκευή στο IDE, τον είδε, και ξεκίνησε η οδύσσεια του να μεταφέρω τα 20gb στον εξωτερικό μου σκληρό με USB1...

7 Ηλιοτρόπια:


Blogger javapapo άνθισε και είπε...

αρρώστια!
καλη υπομονη!

4/09/2006 11:43 μ.μ.  

Blogger javapapo άνθισε και είπε...

A ναι..κρατάμε και κανενα Backup!Παθαινουμε για να μαθαινουμε
:)

4/10/2006 12:00 π.μ.  

Blogger Compiler άνθισε και είπε...

Καλά όλα αυτά, αλλά jumperaki στο κουτί με τα σκουλαρίκια;;

4/10/2006 1:03 π.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

Συμβαίνουν και στα καλύτερα τα σπίτια... χρήσιμο το άρθρο για όποιον πάθει τα ίδια.

... και για όποιον εξακολουθεί να πηγαίνει στα Πλαίσιο και multirama...

4/10/2006 2:59 π.μ.  

Blogger The wise Aineolach άνθισε και είπε...

εγω θα εβαζα τα κλαματα, χεχε χαρας στο κουραγιο σου να κανεις ολα αυτα.

4/11/2006 7:29 μ.μ.  

Anonymous Ανώνυμος άνθισε και είπε...

τωρα αν εγω πω για linux θα γινω σπαστικος?Με ενα λαιβ σιντι θα ειχες κανει δουλεια...

5/06/2006 12:00 π.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

Το δοκίμασε ο fantus...

Τις δύσκολες δουλειές τις αφήνω σε αυτόν... :-)

5/06/2006 3:43 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home