Ηλιοτρόπιο

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΛΙΟ... ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ... ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...

Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2007

Σχολείο...

Χτες έγινε ένα σκηνικό στο σχολείο με την διευθύντρια και βγήκα κλαμμένη απο το γραφείο. Με ειδε μια μαθήτρια και ξαφνικά στο διάλλειμα μαζευτήκανε 100 πιτσιρίκια στο εργαστήριο. Αμαν έκανα να τα βγάλω έξω. Κάτι μικρές κλάιγανε. Τι κλαίτε βρε? Επειδή κλαίγατε και εσεις.

Στο τέλος της μέρας μάθανε οτι θα φύγω. Δεν μπορούσα να τα ξεκολλήσω. Στεναχωριέμαι. Τα έχω αγαπήσει τα μικρά μου... Σήμερα με βρήκανε και μου δώσανε δωράκια. Αρκουδάκια (δεν χωράμε να κάτσουμε εμείς) και γραμματάκια. Μου είπανε οτι θα κάνουνε κατάληψη επειδή θέλουν εμένα στο σχολείο. Τι να τους πεις? Τους είπα πόσο τους αγαπάω και οτι η καινούρια καθηγήτρια είναι καλή κλπ. "Είδαμε πόσο καλή είναι όσο λείπατε..."
Βέβαια, πόσο καλός άνθρωπος να είναι κάποιος που θυμήθηκε ξαφνικά να γυρίσει στην οργανική του και να με στείλει να κάνω γραμματειακή στην μέση της χρονιάς.

Τις μαλακίες της διευθύντριας θα της αναλύσω l8r. Πάντως έχει δίκιο ο σοφός λαός με τις παροιμιες του...






11 Ηλιοτρόπια:


Blogger nygeion άνθισε και είπε...

Τι έγινε ρε ka8y;
Που σε πάνε;

Πάντως, είδες τι σου είναι οι μαθητές...
Όσο και να σου κάνουν τη ζωή κόλαση, ξέρουν στο τέλος να κρίνουν και δεν "κολλάνε" να δείξουν τα συναισθήματά τους...

1/26/2007 9:16 μ.μ.  

Blogger ο δείμος του πολίτη άνθισε και είπε...

Έτσι, είναι όταν έχεις να κάνεις με παιδιά. Βέβαια εγώ έχω να κάνω με μεγαλύτερα, αλλά τα ίδια είναι αναλογικά. Πάντα σε εκπλήσσουν και κάθε κακό που κάνουν στον αγαπημένο τους είναι σα να χτυπάει εκείνα τα ίδια.

1/26/2007 10:05 μ.μ.  

Blogger Tzopi άνθισε και είπε...

Μπορεί να στεναχωριέσαι φιλενάδα μου που τ'αποχωρίζεσαι, πρέπει όμως να νιώθεις περήφανη που έχεις κερδίσει την καρδιά τους. Θα περάσουν τα χρόνια, κι όπως θυμόμαστε εμείς τώρα τον κ.Σταθόπουλο, τον Φάντη, την Ανδριώτου, θα θυμούνται κι αυτά μετά από πολλά χρόνια, την κυρία Κατερίνα, που τους έκανε πληροφορική!
Να μην αφήσεις κανέναν να σε αλλάξει, και να μη χάσεις ποτέ αυτή την αμεσότητά σου και την αγάπη σου για τα πιτσιρίκια!
Είναι αυτό,που τελικά θα τους μείνει!.

1/27/2007 1:33 π.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

@nygeion Έρχεται η καθηγήτρια που έχει οργανική στο σχολείο, και εγώ πάω στην Διεύθυνση να κάνω γραμματειακη :(

@tzopi, έτσι ακριβώς είναι, αν εξαιρέσουμε την ανδριωτου! Θυμάμαι το καταλογάκι της και βγάζω αφρούς! Επίσης θυμάμαι το κολλητό μπλουζάκι του Φάντη στις εξετάσεις του Ιουνίου.. τίποτα δεν είχα γράψει.. ΜΑ ΠΩΣ ΕΡΧΕΣΑΙ ΕΤΣΙ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΠΙΤΉΡΗΣΗ? Ήταν ο "Ποντίκης" της εποχής του"...

@ΑLL... Ακριβώς έτσι είναι. Αυτή η αγάπη των παιδιών νομίζω οτι είναι και η μεγαλύτερη ανταμοιβή που μπορεί να έχει ένας καθηγητής/δάσκαλος... Και ας μην μάθουνε ποτέ τι είναι RAM και ROM, αν γίνουν καλύτεροι άνθρωποι εμένα μου φτάνει...

1/27/2007 1:18 μ.μ.  

Blogger HaPagan άνθισε και είπε...

Τελικά, αυτή η ηθική και πολλές φορές έμπρακτη ανταμοιβή που λαμβάνουν οι καθηγητές και οι δάσκαλοι από τους μαθητές τους είναι κάτι το απερίγαπτο! Σε κάνουν να νοιώθεις τόσο σημαντικός για αυτούς που πιστεύω, τουλάχιστον εγώ, ότι θα έκανα τα πάντα για αυτούς!

1/27/2007 1:19 μ.μ.  

Blogger Heliotypon άνθισε και είπε...

Δεν υπάρχει τίποτε πιό σπαρακτικό από το κλάμα και τη θλίψη ενός παιδιού. Δεν έκανα παιδιά αλλά θέλω να είναι ευτυχισμένα όλα τα παιδιά. 'Οσο για την αγαμησιά της κυρίας τι να πω, τα λέω συχνά στο δικό μου "μαγαζί"...

1/28/2007 8:16 μ.μ.  

Blogger proserpina άνθισε και είπε...

Αχ τα μικρά είναι καταπληκτικά...
Και τώρα δηλαδή τί σημαίνει αυτό, θα φύγεις απο το νησί; Ή απλώς (sic) δε θα είσαι στο σχολείο;

1/29/2007 9:43 μ.μ.  

Blogger loretta άνθισε και είπε...

Έλα ρε τα γλυκούλια! Εμείς τους βάζαμε μασημένες τσίχλες στις καρέκλες.

1/31/2007 1:10 μ.μ.  

Blogger ggl άνθισε και είπε...

Υπάρχει μεγαλύτερο βραβείο για παιδαγωγό; Κάτι τέτοιες στιγμές σε φιάχνουν για πολύ καιρό.

1/31/2007 2:51 μ.μ.  

Blogger ka8y άνθισε και είπε...

@ proserpina, εδώ θα είμαι στο νησί, απλά σε γραφείο και όχι στο σχολείο.

@Ggl & loretta Αυτή η αγάπη απο τα πιτσιρίκια είναι που κάνουν αυτήν την κατάσταση λιγότερο στενάχωρη...

1/31/2007 10:37 μ.μ.  

Blogger . άνθισε και είπε...

κρίμα ρε γμτ.... άντε εμάς δεν μας σκέφτονται, τα παιδάκια που πληγώνονται και δεν μπορούν να μπουν και σε πρόγραμμα δεν τα καταλαβαίνουν; τι φταίνε αυτά να μην είανι σίγουρα για το ποιός θα τους "έχει" κάθε μέρα;

2/01/2007 2:29 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home